Sektörel Haberler

Muhasebe süreçleri evden nasıl yönetilir?

Dijitalizasyon, ajandalarımızın başında başlı başına bir konuyken yakın zamanda onun da üzerine pandemi ilan edilen virüs Covid-19’u yerleşti. Artık dijital dönüşümü zaruri hale getiren unsurlara bir de Korona Virüsü eklendi.

Peki siz ve işletmeniz dijital ve elektronik dönüşümün neresindesiniz? Faturalarınızı ve diğer tüm ticari belgelerinizi elektronik ortamda düzenlemeye başlayıp işletme verimliliğinizi artırdınız mı? Kasa ve banka hesaplarınızı, gelir ve giderlerinizi, müşteri ve tedarikçilerinizi hem nakit hem de vakitten tasarruf ederek nasıl takip edebilirsiniz? Alacağınız detaylı finansal raporlarla hem ay sonunu hem de işletmenizin geleceğini nasıl daha kolay tayin edebilirsiniz?

Ticari muhasebe programları

İşletmenizin sektörü ya da büyüklüğü ne olursa olsun; günlük ön muhasebe ve genel muhasebe operasyonlarınızı zahmetsizce yönetilebilir duruma getirmek, cari hesap takibi yapmak, eğer sıcak satışınız varsa satış takibi ve stok yönetimi yapmak, satış sözleşmeleri oluşturup takip etmek, bir ticari yazılımla sizin için oldukça kolay hale gelebilir. Ticari yazılımları, bu işlerin yanında fatura oluşturup düzenlemek ve takip etmek, gelir ve giderlerin durumunu anlık olarak kontrol etmek ve çeşitli bankacılık işlemleri için de kullanabilirsiniz. Elinizde, defterlerde ve karışık Excel formülleriyle yaptığınızda karmaşıklaşan tüm bu operasyonları, pratik ve verimli şekilde gerçekleştirmek için ticari muhasebe programlarından faydalanabilirsiniz. Böylece hem kaynak hem de zamandan tasarruf eder, hata riskini de minimuma indirirsiniz.

Ticari muhasebe programları ile evden kolayca gerçekleştirebileceğiniz işlemler

  1. Cari hesap takibi: Müşterilerinizin borç ve alacak bakiyeleri ile vade günlerini takip edebilir, kolayca borç ve alacak faizi hesaplayabilirsiniz.
  2. Personelin cari işlemlerinin takibi: Çalışanlarınızın cari işlemlerini hızlıca ve hatasız olarak gerçekleştirebilir, maaş, avans ve prim takibi yapabilirsiniz.
  3. Alım ve satım takibi: Şirketinizin alım ve satım işlemlerini anlık olarak izleyebilir, ürün takibi yapabilir, tüm satın alma işlemlerinin talep, faturası, irsaliye ve sipariş dokümanlarını kayıt altına alabilirsiniz. Ayrıca müşteri ve tedarikçilerinize teklif hazırlayıp bunun da takibini yapabilirsiniz.
  4. Fatura takibi: Fatura, stok, demirbaş, hizmet ve masraf veri takibi yapabilir, her kalem için ayrı KDV, depo, personel ve departman verisi girebilir, ayrı iskonto oranlarıbelirleyebilirsiniz.
  5. İrsaliye takibi: Mal sevki ve teslimi sırasında kullandığınız irsaliyeleri ayrıntılı olarak takip edebilirsiniz.
  6. Bankacılık işlemleri: Sisteme kaydettiğiniz vadeli ve vadesiz hesaplarınızı izleyebilir, mevduat ve kredi hesaplarınızı bütün detaylarıyla görebilirsiniz. Bununla birlikte bankadaki kredi, senet, çek, tahsilat ve benzeri işlemlerinizi takip edebilir, borç ve alacaklarınızı buna göre düzenleyebilirsiniz.

İşletmeniz için en uygun Mikro Yazılım programını seçmek için ürünlerimize göz atabilir, Ürün Seçme Sihirbazı’nı kullanabilir ya da bizi dilediğiniz zaman  0850 225 10 10 numaralı telefondan arayabilirsiniz.

Neden dijital ve elektronik dönüşüme katılmalısınız?

Dijital dönüşüm; altyapı, üretimi, müşteri yönetimi, reklam ve pazarlama çalışmaların, muhasebe, İK ve aklınıza gelen tüm işletme bileşenlerini, iş süreçlerini de kapsayacak şekilde yakından ilgilendirir. Dijital dönüşüm,

  • Uçtan uca otomasyon sağlar
  • İşinizi dilediğiniz yerden dilediğiniz an yönetmenize yardım eder
  • Şirket içi iletişimi güçlendirir
  • Verilerinizi güvende tutar
  • Müşterilerinizle bağınızı kuvvetlendirir
  • Yeni ürün ve hizmet geliştirme sürecinizi kolaylaştırır
  • Ulusal ve uluslararası rekabet avantajı ve hızlı büyüme şansı sunar
  • Elektronik dönüşümle birlikte tüm muhasebe ve faturalaşma süreçlerinizi her yerden düzenlenebilir, takip edilebilir ve kolayca erişilebilir hale getirir.

Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

×

Powered by WhatsApp Chat

× Canlı Destek